プライバシーポリシー

M-Force株式会社(以下「当社」といいます。)は、当社が提供するサービス(以下「本サービス」といいます。)における、個人情報を含むお客様(本サービスの利用者、お問い合わせをいただく法人及び個人の方、お取引先等を含み、以下「お客様」といいます。)の情報の取扱いについて、以下のとおりプライバシー・ポリシー(以下「本ポリシー」といいます。)を定めます。

1. 関係法令・ガイドラインの遵守等

(1) 当社は、個人情報保護法その他の関係法令、「個人情報の保護に関する法律についてのガイドライン」その他のガイドラインおよび本ポリシーを遵守して、本サービスを提供します。

(2) 当社が、本サービスに関する業務委託契約においてお客様の情報の取扱いについて規定する場合、当該業務委託契約も適用されるものとし、当該規定が本ポリシーと抵触する場合には、当該業務委託契約が優先されるものとします。

2. 収集するお客様情報及び収集方法

(1) 本ポリシーにおいて、「お客様情報」とは、個人情報(個人情報保護法第2条第1項により定義されたものをいいます。以下同じとします。)を含む、お客様が本サービスを通じて提供した一切の情報、その他お客様のスマートフォン、PC等の端末においてお客様またはお客様の端末に関連して生成または蓄積された情報であって、本ポリシーに基づき当社が収集するものを意味するものとします。

(2) 当社は、本サービスにおいて、以下の情報を収集します。

① お客様からご提供頂く情報
・氏名・名称(お客様が法人の場合には、ご担当者の氏名・役職を含む)
・お客様が取り扱うブランド・プロダクト・サービスの名称
・住所・所在地
・電話番号
・メールアドレス
・その他、お客様が本サービス上でまたは本サービスに関連して、当社の要請に応じて当社に提供する情報

② 本サービス利用時に、当社がお客様から収集する情報
・端末情報
・ログ情報、行動履歴及びサービス利用状況に関する情報
・Cookie及び匿名ID

(3) 当社は、お客様情報を、偽りその他の不正な手段によらず、適正な手段により取得するものとします。当社が適正な手段に基づきお客様情報を取得した場合には、当社が本ポリシーに従ってお客様情報を利用することをお客様が許諾したものとします。

3. 利用目的

(1) 当社は、お客様情報を、以下の目的で利用します。

・お客様からのご相談・ご依頼に関する利用
 ① お客様からのご相談・ご依頼の処理
 ② お客様に対する商品・サービスの提供
 ③ お客様に対するサービスの対価のご請求
 ④ お客様からのお支払いの処理
 ⑤ お客様に提供したサービスに関するアフターサービスのご連絡・ご確認
 ⑥ お客様との取引記録の作成• 更新
 ⑦ お客様に対してサービスを提供するうえで必要なお客様の本人確認

・本サービスの維持・改善等に関する利用
 ① お客様からのご要望・お問合せ・苦情等への対応
 ② 当社の規約、本ポリシー等に違反する行為に対する対応
 ③ 当社の規約、本ポリシー等の変更のお客様に対する通知
 ④ 本サービス利用動向の分析やそれをふまえた本サービスの改善、新機能開発等

・当社のサービス開発・マーケティング等に関する利用
 ① 新商品・新サービスの開発等の参考
 ② お客様の購入履歴・閲覧履歴等の情報について、お客様個人を特定できないように匿名加工した情報や統計データの作成。これらを利用したマーケティングデータの調査、分析および分析結果の公表
 ③ お客様の購入履歴・閲覧履歴等の情報の分析に基づく、お客様の関心に応じたターゲティング広告の配信
 ④ 商品、サービス、セミナー、イベント等の情報の送信

・その他の利用
 ① あらかじめお客様に利用目的を告げて収集したお客様情報について、当該利用目的のため
 ② 上記の利用目的に附随する利用目的のため
 ③ 契約、本ポリシー等に違反する行為に対する対応
 ④ 契約、本ポリシー等の変更のお客様に対する通知

(2) 当社は、上記(1)の利用目的の達成に必要な範囲を超えて、お客様情報を取り扱うことはいたしません。但し、お客様からあらかじめ同意を得ていた場合又は次の各号に掲げる場合は、この限りではありません。

 ① 法令に基づく場合
 ② 人の生命、身体又は財産の保護のために必要がある場合であって、本人の同意を得ることが困難であるとき
 ③ 公衆衛生の向上又は児童の健全な育成の推進のために特に必要がある場合であって、本人の同意を得ることが困難であるとき
 ④ 国の機関若しくは地方公共団体又はその委託を受けた者が法令の定める事務を遂行することに対して協力する必要がある場合であって、本人の同意を得ることにより当該事務の遂行に支障を及ぼすおそれがあるとき

4. 個人データの第三者提供

当社は、お客様情報のうち個人情報について、以下の場合を除き第三者に提供しません。

 ① あらかじめお客様ご本人の同意を得た場合
 ② お客様への本サービス提供のために当社が業務委託先に対して開示する場合(委託業務には、アンケート調査の実施などが含まれます。委託業者は、業務を遂行するために必要な範囲で個人情報を利用しますが、それ以外の目的で利用することはありません。)
 ③ 法令に基づく場合
 ④ 人の生命、身体又は財産の保護のために必要がある場合であって、本人の同意を得ることが困難であるとき
 ⑤ 公衆衛生の向上又は児童の健全な育成の推進のために特に必要がある場合であって、本人の同意を得ることが困難であるとき
 ⑥ 国の機関若しくは地方公共団体又はその委託を受けた者が法令の定める事務を遂行することに対して協力する必要がある場合であって、本人の同意を得ることにより当該事務の遂行に支障を及ぼすおそれがあるとき
 ⑦ 合併その他の事由による事業の承継に伴って個人情報が提供される場合

5. 個人データの共同利用

当社は、お客様への充実したサービスの提供・ご案内のため、法令及び以下の定めに従って、当社グループ各社が保有する個人データの共同利用を行います。

(1) 共同利用する項目
会社名・役職名・氏名・住所・生年月日・電話番号・FAX番号・Eメールアドレス・取引履歴・ウェブサイトやアプリの閲覧履歴・ご提供およびお問い合わせいただいた内容

(2) 共同利用者の範囲
・当社及び当社の関係会社(以下「当社グループ」と総称します。)
・当社と業務提携を行っている企業(以下「提携企業」といいます。)

(3) 共同利用の目的
 (a) 当社グループ各社による利用の目的
  当社グループ各社における、本ポリシー第3項に定める利用目的
 (b) 提携企業による利用目的
  当社との提携に関係する、本ポリシー第3項に定める利用目的

(4) 共同利用の管理責任者
M-Force株式会社
住所等: https://mforce.jp/company

6. 安全管理に関する措置

(1) 当社は、利用目的の達成に必要な範囲内において、個人データを正確かつ最新の内容に保つよう努めるものとします。

(2) 当社は、その取り扱う個人データにつき、漏洩、滅失又は毀損を防止し、その他個人データの安全管理のために必要かつ適切な措置を講じるものとします。

(3) 当社は、その従業者に個人データを取り扱わせる場合には、当該個人データの安全管理が図られるよう、当該従業者に対する必要かつ適切な監督を行うものとします。

(4) 当社は、業務を円滑に進め、お客様により良いサービスを提供するため、お客様から取得した個人データの全部又は一部の取扱いを第三者に委託することがあります。この場合、当社は、当該委託先との間で本ポリシーに準じる内容の秘密保持契約等をあらかじめ締結するとともに、当該委託先において情報の適切な安全管理が図られるよう、必要かつ適切な監督を行います。委託先は、委託業務を遂行するために必要な範囲で個人データを利用しますが、それ以外の目的で利用することはありません。

(5) 当社は、外国にある業務委託先に個人データを取り扱わせる場合、外国にある従業員に個人データを取り扱わせる場合、外国にある第三者のクラウドサービスを利用する場合、または外国に設置されたサーバに個人データを保存する場合があります。当社は当該外国における個人情報保護制度を把握し、個人データの安全管理のために必要かつ適切な措置を実施します。

7. Google Analyticsの利用

当社は、お客様の当社サイトへの訪問状況の把握、ターゲティング広告の配信及び広告効果等の統計分析をするために、Google 社の提供するサービスであるGoogle Analyticsを利用しています。当社のサイトでGoogle Analyticsを利用すると、当社が発行するCookieをもとにして、Google 社がお客様の当社サイト及びターゲティング広告への訪問履歴を収集、記録、分析します。当社は、Google 社からその分析結果を受け取り、お客様の当社サイトの訪問状況を把握します。Google Analyticsは、個人を特定する情報を含むことなくお客様情報を収集します。
それらの情報は、Google社の定めるプライバシー・ポリシーその他の規定に基づき管理されます。

・Google社の利用規約
http://www.google.com/analytics/terms/jp.html
・Google社のプライバシーポリシー
https://policies.google.com/privacy?hl=ja
・Google社の「ユーザーが Google パートナーのサイトやアプリを使用する際の Google によるデータ使用」
https://policies.google.com/technologies/partner-sites?hl=ja

8. 保有個人データの開示

(1) 当社は、お客様から、個人情報保護法の定めに基づき保有個人データまたは個人情報の第三者提供に関する記録の開示を求められたときは、お客様ご本人からのご請求であることを確認の上で、お客様に対し、遅滞なく開示を行います(当該個人情報が存在しないときは、その旨を通知いたします。)。ただし、個人情報保護法その他の法令により、当社が開示の義務を負わない場合は、この限りではありません。

(2) 上記情報の開示をご請求されるお客様は、当社所定の個人情報開示請求書及び次に掲げる本人確認書類をご提出いただくとともに、手数料として、1件あたり1000円(税抜)をお支払いいただきます。

 ① 以下の書類からいずれか1点
 ・パスポートのコピー
 ・運転免許証(両面)のコピー

 ② 以下の書類からいずれか2点
 ・健康保険証のコピー
 ・年金手帳のコピー
 ・住民票の原本
 ・印鑑証明書の原本

9. 保有個人データの訂正等

(1) 当社は、お客様から、保有個人データが事実でないという理由によって、個人情報保護法の定めに基づきその内容の訂正、追加又は削除(以下「訂正等」といいます)を求められた場合には、お客様ご本人からのご請求であることを確認の上で、利用目的の達成に必要な範囲内において、遅滞なく必要な調査を行い、その結果に基づき、保有個人データの内容の訂正等を行い、その旨をお客様に通知します(訂正等を行わない旨の決定をしたときは、お客様に対し、遅滞なくその旨を通知します。)。但し、個人情報保護法その他の法令により、当社が訂正等の義務を負わない場合は、この限りではありません。

(2) 保有個人データの訂正等を請求されるお客様は、当社所定の個人情報訂正等請求書及び第8項(2)に掲げる本人確認書類をご提出いただきます。なお、保有個人データの訂正等の請求については手数料をいただきません。

10. 保有個人データの利用停止等

(1) 当社は、お客様から、保有個人データが、あらかじめ公表された利用目的の範囲を超えて取り扱われているという理由又は偽りその他不正の手段により取得されたものであるという理由によって、個人情報保護法の定めに基づきその利用の停止又は消去(以下この条において「利用停止等」といいます。)を求められた場合において、そのご請求に理由があることが判明したときは、お客様ご本人からのご請求であることを確認の上で、遅滞なく保有個人データの利用停止等を行い、その旨をお客様に通知いたします(利用停止等を行わない旨の決定をしたときは、お客様に対し、遅滞なくその旨を通知いたします。)。但し、個人情報保護法その他の法令により、当社が利用停止等の義務を負わない場合は、この限りではありません。

(2) 保有個人データの利用停止等を請求されるお客様は、当社所定の個人情報利用停止等請求書及び第8項(2)に掲げる本人確認書類をご提出いただきます。なお、保有個人データの利用停止等の請求については手数料をいただきません。

11. Cookie (クッキー)その他の技術の利用

当社は、当社のサービス向上に資する目的で、お客様のコンピュータの記憶装置にCookieと呼ばれるテキストファイルを送付し、保存・利用させて頂き、又はこれに類する技術を利用することがあります。お客様は、ウェブブラウザーの設定を変更することにより、Cookieを無効化することができますが、Cookieを無効化すると、当社のサービスの全部又は一部の機能をご利用いただけなくなることがあります。

12. お問合せ窓口

開示等のお申し出、ご意見、ご質問、苦情のお申し出その他個人情報の取扱いに関するお問い合わせは、以下の窓口までお願いいたします。

〒105-6923
東京都港区虎ノ門4−1−1 神谷町トラストタワー23階
M-Force株式会社
E-mail: privacypolicy@mforce.jp(10:00~18:00(土・日・祝祭日・夏季休暇・年末年始を除く))

13. 本ポリシーの変更

当社は、個人情報の取扱いに関する運用状況を適宜見直し、継続的な改善に努めるものとし、必要に応じて、本ポリシーを変更することがあります。変更した場合には、当社ウェブサイトへの掲示等によりお客様に通知いたします。ただし、法令上お客様の同意が必要となるような内容の変更の場合は、当社所定の方法でお客様の同意を得るものとします。

14. 言語

本ポリシーの日本語版と英語版との間で内容に矛盾のある場合は、日本語版の定めを優先する

15. 当社の概要

当社の名称、住所及び代表者は、以下のとおりです。
M-Force株式会社
〒105-6923 東京都港区虎ノ門4−1−1 神谷町トラストタワー23階
代表取締役 長 祐

制定日:2020年2月28日
改定日:2022年3月1日、発効日:2022年4月1日
改定日:2023年2月1日、発効日:2023年2月1日
改定日:2023年6月20日、発効日:2023年6月26日

Privacy policy

M-Force (hereinafter referred to as "the Company") has established the following privacy policy (hereinafter referred to as the "Policy") regarding the handling of customer(including users of the Service, corporations and individuals who make inquiries, and business partners, hereinafter referred to as "Customers") information, including personal information, on services provided by the Company (hereinafter referred to as the "Service").

1. Compliance with Applicable Laws and Guidelines, etc.

(1) The Company will provide this service in compliance with the Personal Information Protection Law and other related laws and regulations, the "Guidelines for the Law Concerning Protection of Personal Information of Japan" and other guidelines, and this policy.

(2) In the event that the Company stipulates the handling of customer information in a consignment contract for this service, the relevant consignment contract shall also apply, and in the event that such stipulation conflicts with this Policy, the relevant consignment contract shall take precedence.

2. Customer information to be collected and collection method

(1) In this Policy, "Customer Information" shall mean all information provided by the Customer through the Service, including personal information (as defined in Article 2, Paragraph 1 of the Personal Information Protection Act; hereinafter the same shall apply), and any other information generated or stored by the Customer on the Customer's smartphone, PC, or other terminal in relation to the Customer or the Customer's terminal, which is collected by the Company in accordance with this Policy.

(2) We collect the following information in this service.

① Information provided by the customer
・Name and title (including the name and title of the person in charge if the customer is a corporation)
・Name of the brand, product, or service that the customer handles
・Address and location
・Telephone number
・E-mail address
・Other information that you provide to Fuji Xerox in response to Fuji Xerox's request on or in connection with the Service.

② Information collected from customers when using the Service
・Log information, behavioral history, and information on service usage
・Cookies and anonymous IDs

(3) The Company shall acquire Customer Information by proper means, not by deception or other wrongful means.When the Company obtains customer information based on proper means, it is assumed that the customer has given permission for the Company to use the customer information in accordance with this policy.

3. Purpose of use

(1) We will use customer information for the following purposes

・We use customer information for the following purposes:
① Processing of consultations and requests from customers;
② Provision of products and services to customers;
③ Billing the customer for services;
④ Processing of payment from the customer;
⑤ Contact and confirmation of after-sales service related to the services provided to the customer;
⑥ Creating and updating transaction records with customers;and
⑦ Verifying the identity of the customer as necessary to provide services to the customer.

・Use for maintenance and improvement of this service:
① To respond to requests, inquiries, complaints, etc. from customers;
② To respond to actions that violate the Company's Terms and Conditions, this Policy, etc.;
③ To notify customers of changes to the Company's Terms of Use, this Policy, etc.;and
④ Analysis of trends in the use of the Service, improvement of the Service based on such analysis, development of new functions, etc.

・Use in connection with the development and marketing of the Company's services, etc.;
① Reference for development of new products and services, etc.;
② Creation of anonymously processed information and statistical data that does not identify individual customers with respect to information such as customer purchase and browsing histories.;
③ Research and analysis of marketing data using such information, and publication of the results of such analysis.;and
④ Provide information on products, services, seminars, events, etc.

・Other uses
① For the purpose of use of customer information collected after informing the customer of the purpose of use in advance;
② For purposes incidental to the above purposes of use;
③ Response to acts in violation of the Agreement, this Policy, etc.;and
④ Notification to customers of changes to the Agreement, this Policy, etc.

(2) The Company will not handle customer information beyond the scope necessary to achieve the purpose of use described in (1) above. However, this shall not apply in cases where the Company has obtained the prior consent of the customer or in the following cases

① When required by law;
② When it is necessary to protect the life, body, or property of an individual and it is difficult to obtain the consent of the individual;
③ When it is particularly necessary to improve public health or promote the sound growth of children, and it is difficult to obtain the consent of the individual;and
④ When it is necessary to cooperate with a national agency, a local government, or a person or organization entrusted by either of the foregoing in executing affairs prescribed by laws and regulations, and obtaining the consent of the individual is likely to impede the execution of such affairs.

4. Provision of Personal Data to Third Parties

The Company will not provide personal information among customer information to third parties except in the following cases

① When the consent of the customer has been obtained in advance;
② When the Company discloses personal information to a subcontractor for the purpose of providing the Service to the customer (subcontracted operations include the implementation of questionnaire surveys. (The outsourced business includes conducting questionnaire surveys, etc. The outsourced company will use the personal information to the extent necessary to carry out the business, but will not use it for any other purpose.);
③ When required by law;
④ When it is necessary to protect the life, body, or property of an individual and it is difficult to obtain the consent of the individual;
⑤ When it is particularly necessary to improve public health or promote the sound growth of children, and it is difficult to obtain the consent of the individual;
⑥ When it is necessary to cooperate with a national agency, a local government, or a person or organization entrusted by either of the foregoing in executing affairs prescribed by laws and regulations, and obtaining the consent of the individual is likely to impede the execution of such affairs;and
⑦ When personal information is provided in connection with the succession of a business due to a merger or other reasons.

5. Joint Use of Personal Data

In order to provide and introduce enhanced services to our customers, we will jointly use personal data held by our group companies in accordance with laws and regulations and the following provisions.

(1)Jointly-used information
Company name, title, name, address, date of birth, telephone number, fax number, e-mail address, transaction history, website and app browsing history and details provided and inquired about

(2) Scope of joint users
・The Company and its affiliated companies (hereinafter collectively referred to as the "Group Companies");and
・Our business partners (hereinafter referred to as the “Partner Companies”).

(3) Purpose of use by joint users
(a)By the Group Companies
Purposes of use by our group companies as set forth in Section 3 of this policy
(b) By the Partner Companies
The purpose set forth in paragraph 3 of the Policy in relation to the business alliance with the Partner Companies

(4) Contact in charge for joint use of personal information
M-Force
Address, etc.:Please see https://mforce.jp/company

6. Security of your Personal Information, etc.

(1) The Company shall endeavor to keep personal data accurate and up-to-date to the extent necessary to achieve the purpose of use.

(2) The Company shall take necessary and appropriate measures to prevent leakage, loss, or damage of personal data handled by the Company and to otherwise safely manage personal information.

(3) In cases where the Company has its employees handle personal data, the Company shall exercise necessary and appropriate supervision over such employees to ensure the safe management of such personal data.

(4) The Company may entrust the handling of all or part of the personal data obtained from customers to a third party. In such a case, the Company will enter into a confidentiality agreement with the third party in advance, which is equivalent to this policy, and will supervise the third party in a necessary and appropriate manner to ensure appropriate security management of the information.

(5) The Company may have its subcontractors in a foreign country handle personal data, have its employees in a foreign country handle personal data, use the cloud services of a third party in a foreign country, or store personal data on a server located in a foreign country. The Company will understand the personal information protection system in the relevant foreign country and implement necessary and appropriate measures for the safe management of personal data.

7. Use of Google Analytics

The Company uses Google Analytics, a service provided by Google, Inc. to understand the status of customer visits to the Company's website, to distribute targeted advertising, and to perform statistical analysis of advertising effectiveness.
When you use Google Analytics on our site, Google will collect, record and analyze your visits to our site and targeted advertisements based on the cookies that we issue.
We will receive the results of this analysis from Google to help us understand how you visit our site.
Google Analytics collects information about you without including any personally identifiable information.
Such information will be managed in accordance with Google's privacy policy and other regulations.

・Google's Terms of Service
http://www.google.com/analytics/terms/jp.html
・Google's Privacy Policy
https://policies.google.com/privacy?hl=ja
・Google's "Google's use of your data when you use Google Partner sites and apps".
https://policies.google.com/technologies/partner-sites?hl=ja

8. Disclosure of retained personal data

(1) When a customer requests disclosure of his/her personal information in accordance with the provisions of the Personal Information Protection Law, we will disclose the information to the customer without delay after confirming that the request is made by the customer himself/herself (if the personal information in question does not exist, we will notify the customer to that effect). However, this does not apply to cases where the Company is not obligated to disclose such information under the Personal Information Protection Law or other laws and regulations.

(2) Customers who wish to request the disclosure of their personal information are required to submit the prescribed Personal Information Disclosure Request Form and the following identification documents. A handling fee of 10,000 yen (excluding tax) is charged per request.

① Any one of the following documents
・A copy of your passport
・A copy of a driver's license (both sides)

② Any two of the following documents
・Copy of health insurance card
・Copy of pension book
・Original copy of residence certificate
・Original copy of certificate of registered seal

9. Correction of retained peronal date

(1) In the event that a customer requests the correction, addition, or deletion of retained personal data (hereinafter referred to as "correction, etc.") based on the provisions of the Law for the reason that the retained personal data is not true, the Company shall, upon confirming that the request is made by the customer himself/herself, make the necessary investigation without delay to the extent necessary to achieve the purpose of use. (If we decide not to make the correction, etc., we will notify the customer to that effect without delay.)However, this does not apply in cases where we are not obligated to make the correction, etc. under the Personal Information Protection Law or other laws and regulations.

(2) Customers who wish to make a request for correction, etc. of retained personal data in our possession are required to submit the prescribed request form for correction, etc. of personal information and the identity verification documents listed in Section 8(2).Please note that we do not charge a handling fee for correcting request on the retained personal data.

10. Suspension of Use, etc. of Retained Personal Data

(1) We will not use retained personal data for any purpose other than the purpose for which it was disclosed in advance, or because it was obtained through deception or other wrongful means, unless the customer requests us to suspend the use or delete the information (hereinafter in this article referred to as "suspension of use, etc.") in accordance with the provisions of the Law. In the case of a request for the cessation of use or deletion of retained personal data (hereinafter referred to as "cessation of use, etc." in this article) based on the provisions of the Law, on the grounds that the information was acquired by deception or other wrongful means, and if it is found that there is a reason for the request, the Company will cessation the use of the personal information without delay after confirming that the request is made by the customer himself/herself, and notify the customer to that effect.
(If the Company decides not to suspend use, etc., the customer will be notified of the effect without delay.)
However, this does not apply in cases where the Company is not obligated to suspend use, etc. under the Law or other laws and regulations.

(2) Customers requesting the cessation of use of retained personal data will be required to submit our prescribed request form for cessation of use of personal information, etc. and the identification documents listed in Section 8 (2). Please note that we do not charge a handling fee for suspending requests on use of retained personal data.

11. Use of cookies and other technologies

The Company may send a text file called a cookie to your computer's memory, store it, use it, or use similar technology to help the Company improve its services. You can disable cookies by changing the settings on your web browser, but if you do so, you may not be able to use all or some of the features of our services.

12. Contact for Inquiries

For requests for disclosure, etc., opinions, questions, complaints, and other inquiries regarding the handling of personal information, please contact the following

M-Force
F23 Kamiyacho Trust Tower, 4-1-1 Toranomon, Minato-ku, Tokyo 105-6923, Japan
E-mail:privacypolicy@mforce.jp (10:00 - 18:00 (except Saturdays, Sundays, national holidays, summer vacation, and year-end and New Year holidays))

13. Amendments to the Policy

The Company will review the operation of the handling of personal information from time to time and strive for continuous improvement, and may amend the Policy as necessary. In the event of any amendments, we will notify the customer by posting a notice on our website. However, in the case of an amendment in content that requires the consent of the customer under the law, the Company shall obtain the consent of the customer in the manner prescribed by the Company.

14. Language

If there is a discrepancy between the Japanese and English versions of the Policy, the Japanese version shall take effect.

15. Outline of the Company

The name, address and representative of the Company are as follows.

M-Force
23F Kamiyacho Trust Tower, 4-1-1 Toranomon, Minato-ku, Tokyo 105-6923, Japan
Representative Director Tasuku Cho

Date of enactment: February 28, 2020
Revision date: March 1, 2022 Effective date: April 1, 2022
Revision date: February 1, 2023 Effective date: February 1, 2023
Revision date: June 20, 2023 Effective date: June 26, 2023